خیران سقزی ۶۵۰ میلیون تومان به بیمارستان سقز کمک کردند

1403/07/15
تعداد بازدید :49

مدیر شبکه بهداشت و درمان سقز گفت: ۳ خیر سلامت شهرستان سقز ۶۵۰ میلیون تومان به بیمارستان امام خمینی( ره) این شهرستان کمک کردند.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان سقز دکتر پروین خسروپور با اعلام این خبر، گفت: با توجه به اهمیت دستگاه دوربین سیستوسکوپی و مانیتور مناسب جهت انجام اعمال جراحی در فیلد کلیه و مجاری اداری و نبود این وسیله در اتاق عمل بیمارستان ، طبق هماهنگی جهت تهیه این دستگاه با مشارکت دانشگاه و خیرین محترم بخش سلامت در نهایت مبلغ ٥٩٨ میلیون تومان جهت خرید دوربین  توسط دانشگاه و ۴۰۰ میلیون تومان آن جهت خرید مانیتور توسط خیر محترم دکتر محمدصالح نیکبخت، ودر کنار آن  250میلیون تومان دیگر( ۱۵۰ میلیون تومان توسط خیر محترم جناب آقای هوشنگ انوشیروانی) و( ۱۰۰ میلیون تومان آن توسط یکی دیگر از خیرین بزرگوار )صرف خرید دستگاه و تجهیز تجهیزات اتاق عمل بیمارستان گردید و هم اکنون دستگاه در اتاق عمل بیمارستان امام خمینی(ره)مستقر و در ارئه ی خدمت به بیماران مورد استفاده قرار می گیرد.

ایشان اظهار داشت: خیّرین سلامت همواره همراه و یاریگر بخش‌های مختلف بهداشت و درمان بوده‌اند که این موضوع در برهه های حساس در شهرستان بیش‌از پیش مشهود است .

مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان سقز با تقدیر از نقش خیّرین سلامت تصریح کرد: گستردگی خدمات در بهداشت و درمان، همواره ما را با کمبودهایی در بخش‌های مختلف مواجه می‌کند، لذا رفع این کمبودها مستلزم کمک و یاریگری خیّرین سلامت است.

دکتر خسروپور در پایان ضمن تقدیر و تشکر مجدد از خیرین بزرگوار گفت : بدون شک قلب تپنده‌ی هر جامعه، مشارکت مردم آن جامعه در کارهای اجتماعی است. مشارکتی که بخش اصلی آن از مسیر تشکل‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد و موسسه‌ های نیکوکاری می‌گذرد. خیرین پیش از آنکه توانایی مالی داشته باشند، قلبی بزرگ دارند و اقدامشان تا ابد ماندگار است وزبان در ستایش اقدامات این خیّرین قاصر است، زیرا از بعد معنوی فعالیتهای خدا پسندانه نیک اندیشان عرصه سلامت شهرستان سقز قابل احصاء نیست و قطعاً در نزد خداوند متعال محفوظ و ماجور است.

سامانه های دانشگاه